Henkel.pl w wersji mobilnej

150x110

Henkel udostępnił lekką wersję strony internetowej firmy w języku polskim dla wszystkich użytkowników telefonów komórkowych, tabletów i innych urządzeń przenośnych.

Wersja mobilna strony internetowej firmy oferuje szybki i łatwy dostęp do najważniejszych zasobów dostępnych w pełnej wersji www.henkel.pl, ale pozbawiona jest m.in. dużych elementów graficznych, co zwiększa szybkość transmisji i ogranicza wielkość przesyłu danych. Po wejściu na stronę www.henkel.pl serwer automatycznie rozpoznaje rodzaj urządzenia i w przypadku korzystania z przeglądarki mobilnej (np. na telefonie komórkowym, czy tablecie) generowana jest odpowiednia, lekka wersja serwisu.

- Jako firma innowacyjna postanowiliśmy wyjść naprzeciw rosnącej liczbie użytkowników urządzeń mobilnych w Polsce, by umożliwić im dostęp do naszych zasobów w dowolnym miejscu i czasie. Ten krok pozwoli nam być jeszcze bliżej naszych klientów i konsumentów - mówi Dorota Strosznajder, dyrektor komunikacji korporacyjnej polskiego oddziału firmy Henkel.

Mobilna wersja strony www.henkel.pl działa od 30 listopada. Użytkownicy urządzeń mobilnych mogą już także korzystać z zasobów globalnej strony firmy w języku angielskim www.henkel.com oraz stron poświęconych działalności firmy na wielu innych rynkach świata.

Henkel oferuje na całym świecie wiodące marki i technologie w trzech obszarach biznesowych: Laudry & Home Care (środków piorących i czystości), Beauty Care (kosmetyków) oraz Adhesive Technologies (klejów, uszczelniaczy i technologii powierzchniowych). Założona w 1876 roku firma jest światowym liderem w branżach produktów konsumenckich oraz dla przemysłu, oferując tak znane marki jak Persil, Schwarzkopf i Loctite. Henkel zatrudnia 47 tysięcy pracowników. W 2011 roku wartość sprzedaży wyniosła 15,6 miliarda euro, a skorygowany zysk operacyjny 2,03 miliarda euro. Akcje uprzywilejowane Henkla wchodzą w skład najważniejszego niemieckiego indeksu giełdowego DAX.